Ons team

Robin Storm

Sales manager
Robin.Storm@creone.com

Nicklaz Eneroth

Sales Zweden
Nicklaz.eneroth@creone.com

Adam Bjellquist

Sales Zweden
adam@creone.com

Karl Eliassson

Sales Europa
karl.Eliasson@creone.com

Johan Wärnelöv

R&D en Support
Johan.Warnelov@creone.com

Carl-Magnus Wibring

Bestelling & Levering
Carl-Magnus.Wibring@creone.com

Johan Hultman

Support
Johan.Hultman@creone.com

Michael Gustavsson

Support
michael.gustavsson@creone.com

Samuel Hedengren

Productie

Fredrik Boberg

Productie

Onze diensten

Serviceovereenkomsten
Regelmatige inspectie van de functionaliteit van uw systeem met eventuele aanpassingen en feedback.

Offerteaanvraag
Inbegrepen
  • 1 gepland servicebezoek per jaar.
  • Schriftelijke rapportage aan systeembeheerder bij klant.
  • Eventuele reserveonderdelen worden gratis vervangen.
  • Upgrade van software in sleutelkast.
  • Priority support (werkdagen 8-17 uur): telefonisch, online of via besturing op afstand.

Vast maandelijks bedrag
  • Vaste prijs op jaarbasis.
  • Deze prijs is gebaseerd op het aantal Control-kasten in de overeenkomst en de reisafstand tussen Creone en de klant.
  • Bij acute serviceproblemen komen er voorrijkosten bij voor reistijd en kilometervergoeding.
  • Opzeggen: zonder opzegging wordt de overeenkomst jaarlijks automatisch verlengd.


Training
Wij bieden complete trainingen voor onze producten en software.

Offerteaanvraag
Inbegrepen
  • Toevoegen van informatie aan KeyWin samen met de klant voor meer inzicht.
  • Voorstellen voor setup van uw systeem voor een efficiënt gebruik.
  • Een training duurt 3 uur Heeft u meer tijd nodig of extra trainingen, dan zijn daar mogelijkheden voor.
  • Creone plant samen met de klant een datum en tijdstip voor training in.

Voorwaarden
  • Sleutelkast is gemonteerd.
  • Stroom en netwerk zijn aangesloten op de sleutelkast.
  • Voor de sleutelkast moet een IP-adres beschikbaar zijn.
  • KeyWin-software moet overeenkomstig onze systeemvereisten geïnstalleerd zijn.


Hosting
Onze KeyWin-webhostingservice voor uw sleuteladministratie is ontwikkeld in samenwerking met Saab Combitec.

Offerteaanvraag
Inbegrepen
  • Uiterst efficiënte en veilige werking in SAAB's nieuwe datacenter, professionele bewaking in een redundante omgeving met dubbele stroomvoorziening met externe generatoren die worden ingezet bij eventuele stroomuitval, en een redundant koelsysteem.
  • Bij een servercrash moet deze overeenkomstig de overeenkomst binnen 6 uur hersteld zijn. In het meest gunstige geval al binnen 1-2 uur.
  • Serveromgeving voldoet aan de concernbeveiligingsvereiste die overeenkomt met ISO 27001 Processen in Saab's IT Service Management voldoen aan de internationale norm ISO 2000-1.
  • Saab voldoet aan algemene veiligheidsvereisten die zijn opgesteld door het concern Dit houdt in dat er wordt voldaan aan DIR-C-060, SAAB's vertaling van ISO 27001.
  • Saab AB is ISO 9001- en ISO 14001-gecertificeerd.


Help Center

Als dealer hebt u altijd toegang tot ons Help Centre platform voor meer informatie over onze kennis, besluiten en uitdagingen. Dit helpt u om succesvol te zijn in het gebruik van onze producten. Dankzij onze mededelingen blijft u op de hoogte van oplossingen voor problemen met uw projecten en die van anderen. Daarnaast hebt u toegang tot een grote kennisbank met handleidingen en FAQ's.

Log in   Apply for a login